Reklama internete

Reklamos internete galimybės

Patirtis nuo 2006 m.

Reklama internete apima daugelį įvairių variantų: nuo reklaminių banerių atvaizdavimo svetainėse iki tekstinių nuorodų, reklaminių straipsnių talpinimo specializuotose svetainėse, ar tekstinės reklamos paieškos sistemose.

Prieš renkantis reklamines formas savo verslui skatinti ir klientams pritraukti, reikėtų atidžiai išanalizuoti siūlomus variantus ir pasirinkti tik tai, ko išties reikia. Priešingu atveju, sumokėjus už reklamą, galima nusivilti, negavus reikiamo rezultato.

Visuomet labai aiškiai išsikelkite tikslą, numatykite galimą reklamos biudžetą ir tik tuomet pasirinkite formas. Jau tapo įprasta rinktis mokėjimo už paspaudimus, o ne už parodymus, reklamos formą. Tai padeda pritraukti daugiau tikslinės auditorijos, o taip pat galima kontroliuoti lankytojų srautus didinant ar mažinant numatytąjį biudžetą.

Reklama paieškos sistemoje Google

Šiandien jau nebeatsiejama reklamos forma - reklama Google paieškos sistemoje. Kaina už lankytojo paspaudimą šioje sistemoje svyruoja nuo 0,01 - 0,05 € iki ... €. Kainos priklauso nuo kelių veiksnių, o ypatingai ją gali iškelti didelė tam tikrų raktažodžių konkurencija tikslinėse reklamos grupėse.

Jeigu manote, kad apie reklamos formas žinote ne tiek jau daug, tokiu atveju geriau pasisamdyti nepriklausomą reklamos konsultantą ir tiesiog padiskutuoti kelis kartus atitinkama tematika. Tai turėtų jums padėti susivokti esamoje erdvėje, tiksliau pajausti galimybes, kurias gali suteikti atitinkamos interneto reklamos formos. Visuomet atminkite, kad tai, kas tinka vienam, nebūtinai gali tikti ir kitam.

Reklama šioje platformoje sprendžiama tiek paieškos Google ir partnerių tinkle, tiek ir vaizdo skelbimų būdu Google Display Network partnerių tinkle. Nepamirškite, kad puikus būdas reklamai yra ir Youtube platforma.

Reklama socialiniuose tinkluose

Nūdienos gyvenimas neįsivaizduojamas be socialinių tinklų. Logiškai mąstant, tai puiki galimybė reklamai. Tačiau čia reikia būti itin atsargiems, nes čia reikės konkuruoti ne tik su tiesioginiais konkurentais, bet ir su kačiukais, šuniukais ir begale kitų gyvenimo būdų ir aspektų.

Labiausiai šioje vietoje lemia nuoseklumas, gerai parašyti ar adaptuoti reklaminiai variantai, turi reikšmės ir mokamos reklamos pozicijos ypač vertinant tai, kad socialiniuose tinkluose laiko juosta nuolat kintanti ir parašyta žinutė ar nuotrauka nebūtinai užsibus ilgą laiką joje. Tad linkime nenusivilti :)


<< Atgal